Saturday, November 24, 2012

Ja nii ongi !

Nooooniiiiiiiii!
Koolis on kõik ikka suhtselt sama, kõige rohkem nalja saab puutöötunnis havo3-ga. Tüübid on nii lahedad seal :D , nt üks tüdruk, kes ei räägi absoluutselt inglisek, tema muudkui ainult minuga suhtlekski. Mis on tegelikult väga raske. Poisid ikka käivad mul suht järgi, üritades venekeeles tere öelda :D Kusjuures 2 kuuga on see paremaks küll läinud.
Koolist veel niipalju, et varsti pannakse mind Ingliskeeles kõrgemale tasemele, mingi muu klassiga, sest nende inglisk on liiiiiiiiga lihtne minujaoks. Saate aru, nt examid, neil on isegi examid pooleldi hollandik. Täiesti ajuvaba ju. Üleüldse on neil väga lihtsad asjad. Muidu on mul koolis ikka sama, tunde rohkem ei ole ega midagi. Võib-olla võtan endale lisaks matad. Mata on toreeeee.
Üleüldiselt kodus janii, on siiski stressirohke. Koguaeg on pinge peal, et pead tegema rohkem ja rohkem keelt rääkima ja puha. Selle keelega on üldse raske, ma saan aru ja kõik, aga väga raske on sundida ennast reaalselt rääkima seda. Nagu ei taha eriti, ja siis see õvtab rohkem aega jne. Kuigi ma üritan küll. Peab ju üritama. Hostemaga on mul veidi probleeme, ta käib mulle suht närvidele.. Ta ajab koguaeg sama jama ja nagu ei kuula üldse. Ja ütleb et ma teen liiga vähe ja et mul on liiga vähe tunde jne. Aga ma ei tea ju mida teha siin eriti. Ei saa ju midagi öelda ka eriti, i mean, ikkagi oled külas põhimõtteliselt ju.
10. november, pidi meil kõigil (vahetusõpilased, kes see aasta Hollandisse tulid) suur keeletestolema, mis sisaldaks kõike: kirjutamine, lugemine ja rääkimine. Või noh, neil oligi, minul mitte. Mingi õnnetuse läbi, ma sinna ei jõudnud. Nagu ikka- mina ju :D. Põhimõtteliselt, ma ärkasin küll mingi pool kuus, et kindlasti mitte maha jääda ja puha, aga asi algas juba sellest, et kuna mu hostisa ajas päevad sassi, siis andis ta mulle vale bussiaja, niiett, mul oleks pidanud jääma napilt 2 min et rongile joosta. Aga siis avastasin ma, et mul on mu sõidukaart kadunud, kus oli 50 eur peal. Ilma selleta ei saanud ju minna. Ja siis ei oleks enam kuidagimoodi jõudnud. Lihtsalt kohutav õnn mul. YFU õnneks kuri ei olnud, ja ütles et seda juhtub tihti.  Igatahes, Mingi nädal tagasi sain siis postiga keeletesti. Pidin seda tegema enda kodus, hostvanema järelvalvega ja ainult lugemine ning kirjutamine, rääkimine jäi minu jaoks ära. See test oli suhteliselt ajuvaba. Me pole seda veel tagasigi saatnud niiett tulemustega läheb ikka aega. Tahaks niii teada juba.

No comments:

Post a Comment