Saturday, November 24, 2012

hihi.

Ohh.. No nüüd ei ole küll pikka aega kirjutanud, aga eks ma siis üritan ikka jätkata jälle sealt, kus enam-vähem pooleli jäi ..
Minu hostperel on peretuttav (ta oli kunagi lapsehoidja siin. Ja neil on nüüd isegi maal seinal: Jõulud Eestis ! ) eestlane, kes elab Hollandis oma poja ja hollandlasest mehega, mina ja mu hostema käisime tal külas. Ta on hääästi tore. Ja ta poeg saab kõike eesti keelest aru aga ta ei taha seda eriti rääkida. Kui räägibki, siis siiski aktsendiga, mis on nii naljakas muarust. :D
Vahepeal oli vaheaeg vist.. Või no mitte vist, aga oli jah. See oli 20-29 oktoober siin mul. Me tegime siin vaheaja alguse nädalavahetusel Eesti vahetusõpilaste kokkutuleku. Merily, Lisette ning Kristo tulid kõik minu juurde, since ma elan suhtselt linnas ning mu hostvanemad lubavad mulle külla kõiki igal ajal. :D Enne seda oli mul muidugi palju ette valmistusi teha, ma pidin kardinad valmis õmblema ja kapi ääred ära värvima jnejne. Mis tuletab mulle meelde, et ma pole oma toast ka veel pilte üles pannud.. Igatahes, reunion. Lisette tuli kõige varem, käisime shoppamas veits, siis tuli Merily ja kuna mul on reedeti see kunstivärk , siis läksime kolmekesi sinna. Lõpuks tegime oma vahetusaastast kõik koos maale :D. Õhtul kui Kristo oli ka kohal, läksime kõik klubidesse ja värki, megalahe lihtsalt. Mul oli nii hea meel üle pika aja lõpuks jälle Eesti keelt rääkida (meil kõigil oli ma arvan) , alguses kui Lisette tuli, olin ma küll väga segaduses, et mis keelt rääkida, väga imelik oli Eesti keelt rääkida ju :D. Aga see nädalavahetus oli hästi lõbus. Pühap olid kõik läinud, aga kuna Merily elab mul suht lähedal (u 40min rongiga) ja vaheaeg oli veel, siis mõtlesime, et ma lähen veel tema juurde. Niiett kolmapäevast reedeni vist olin ma seal. See oli.. huvitav. Nägin kuidas ta elab ja värki. Ausalt öeldes, oli mul hea meel oma koju tagasi tulla, siiski vedanud minuarust :D.
Laupäeval läksin ma Amsterdami Marliesi ja Kirsteniga (klassiõed) , nad näitasid mulle veidi seda linna :D . See oli megaäge ! ma armastan Amsterdami ! Kõige huvitavam on loomulikult et linnas on rängalt tunda kanepilõhna :D . Raha mul pärast eriti järgi ei jäänud, pidi ikka midagi ostma ka ju . Pärast olime kõik nii ulmelt väsinud.
Kuna nad ei luba mul nii pikka posti teha, pean ma kirjutama mingi sada posti .. normaalne ju . :D

No comments:

Post a Comment