Sunday, November 25, 2012

emo christmassssss.

Kõigepealt tahtsin ma rääkida ühest väga ägedast sündmusest, mis toimud laupäeval. Ma käisin ühel niiöelda ''Emo meeting'' -ul. Mind kutsus Leonie, kes käib seal kunstivärgis, kus minagi. Ta on hääästti tore ja hüppper plika. Ta elab mulle päris lähedal, niiett me saime kell 11 hoomikul kokku ja läksime rongijaama. Seal saime kõik kokku. Sinna tuli ligikaudu veidi alla saja inimese ning egas kõik seal emod ei olnud, aga siiski enamus jah :D. Kuid see on lihsalt ülim kui lahedad need inimesed kõik on, kõik on nii ägedad ja laheked ja lõbusad. Ma lähen kindlasti järgmistele meetingutele ka, neverever ei jätaks neid vahele. Sain sealt palju sõpru. Tegevust oli igatahes palju. Koju jõudsin lõpuks peale 11 õhtul, ja ma olin niiiiii väsinud, et vajusin koe voodisse ära no. :D
Kuna ilmselgelt kõik teavad, et jõulud on tulekul (kusjuures siin palju varem kui Eestis) peab selleks juba ettevalmistusi tegema ju.
Siin on neil Sinta Klaus (vms) ja nad tähistavad seda 5dets u. paar nädalat tagasi käis Sinta klasu ka ja pani jalatsi sisse shokolaadi vms. Igatahes igaüks siin sai loosiga ühe nime, kellele ta peab kingi tegema ja siis pnaevad kõik üles listi, mida nad sooviksid saada väärtuses 10-15eur. Siis peab ümber ise meiterdama veel mingi naljaka pakendi vms. Mis on minu jaoks kõige raskem, ma peaksin juba alustama aga mul pole õrnemat aimugi mida teha. Ohjah, eks ma pean siis midagi ruttu välja mõtlema.
Sellisel ajal nagu jõulud tahaks küll veidi kodus olla, eestis. Kõige imelikum on see, et ma võtan uut aastat siin vastu. See on raske :D
Veel sain ma pisikese tööotsa, ma pean ühe korra kuus 300 ajalehte ringi vedama, reedel tuuakse ja kolmap peab laiali olema veetud. saan selle eest mingi 15eur. Aga egas abiks ikka ju.

No comments:

Post a Comment