Tuesday, August 21, 2012

Festival ja muu staff.

Pühapäeva õhtul läksime me Festivalile, mis praegu meie linnas toimub (mina, carleen ja ed, sofie läks oma parima sõbrannaga, keda ta ei olnud 2 kuud näinud). festival oli räigelt suur ja ilus. Nad ostsid mulle koguaeg kõike, süüa, juua, ka veini ja Carribeani kokteili. Ja külastasime mingeid miniteatreid ja asju, seal oli neid hästi palju. Tore pleiss:D Hästi lõbus oli, lõpuks olin ma niii väsinud. A, seal festivalil, üldse siin, on sellised meeste vetsud, täiesti avalikult, lähed kused lihtsalt. I mean, kõik näevad ju, täiesti kohutav. Tegin sellest pilti ka :D
Esmaspäeval läksime Sofiega shoppama ja ma kulutasin ära mingi 100eur. Sest majvõtnud siia kaasa väga palju asju, niiett ma pidin endale uusi asju ostma :D, ja hiljem sel päeval avastasin ma nende sokolaadisaia. See on niii hea. Sai(mitte nagu meie sai, siuke seemnesai rohkem) , või ja siis sokolaaditükid, nagu koogikaunistused. NIII HEA. alguses ma mõtlesin, et nad on rõvedad, et nad sellist asja söövad, aga jah. See on parem kui nutella sai igattahes. :D Siis sofie ütles, et Valentinipäeval amsterdamis sa saad abielluda ükskõik mis asjaga üheks päevaks, niiett ma ootan nüüd Valentinipäeva, et abielluda oma saiakesega :D Räige.
Praegu disainin ma oma tuba ümber, teen jooniseid ja asju, ning me lähme neljap poodi, et osta vajalikud värvid, uued kardinad ja nii edasi, et mu tuba tuleks täiuslik :D. Nad isegi ostavad minu jaoks teleka. Nii vinge.
Homme tuleb mulle Kristo külla, näitan talle siis linna ja Festivali. Ja eks ta peab siis aitama mul tuba ka värvida :D
see imelik 'tualett' meestele



TURTELS !


No comments:

Post a Comment