Monday, July 30, 2012

Pere !

Kirjutan siis veidi sellest ka, kuigi mina vist eriline blogija ei ole, ei ole nagu sellist viitsimust kirjutada :)
Nagu nad kõik on öelnud, on see tõesti suurepärane tunne kui sa saad meili: Sulle on pere! Mina näiteks hüppasin rõõmust peaaegu lakke kinni :) Niisiis, minu peres De Jong on isa Ed, kes on füüsik; ema Carleen, kes on psühholoog; kolm õde: Sofie(16aastane), Kiki(17) ja Plym(19). Pere elab Groningeni linnas (mis on üks Põhja-Hollandi suurimaid linnu), seal elab u 190 000 inimest, nii et ma olen üsna õnnelik, et ikka linna sain :D. Plym, vanim õde, ei ela kodus enam , vaid õpib Amsterdamis. Ed saatis mulle ka foto nendest, mille panen ka siia üles :) Ise olen meilinud Sofiega, kes ootab minuga kohtumist, rääkis mulle veidi endast, ning mainis ka, et seal on siiski väga vihmane koguaeg, ta tahab juba teada, et kas mulle üldse hakkabki seal meeldima :D argh, vihm .. ! :@ :D Nad ise on pragu puhkusel US-s . suht lahe :D Ed veel küsis, et kumba Carolini nad ootavad- kas blondi või brünetti. :D Igatahes, tundub olevat heas olukorras sõbralik pere, nii et jään ootama kohtumist:) See pere on enne ka olnud vahetuspere ja nad lubasid mulle lennujaama vastu tulla. Midagi ikka oodata, kui lennukilt maha astun.. :) Siin on siis pilt mille ma sain:

No comments:

Post a Comment